אתרי תוכן: איך ניתן להרוויח מהם כסף? המדריך המלא

ניתן להרוויח כסף רב מנכסים דיגיטליים מסוג אתרי תוכן איכותיים, אבל חובה לעמוד בכל הקריטריונים • על מנת לעמוד בהם, דרושים אנשי מקצוע שחיים ונושמים גוגל • אנו ב"קליק אינבסט" מציעים השקעה בנדל"ן דיגיטלי באמצעות אתרי תוכן איכותיים • מדובר על הכנסה פאסיבית שלא מצריכה מאמצים מצד המשקיע, זולת ההשקעה עצמה • איך כל הקסם הזה קורה? כל הפרטים במאמר הבא

איך ניתן להרוויח הרבה כסף מאתר תוכן איכותי? על מנת להיות אתר תוכן רווחי, יש לעמוד במספר קריטריונים של חברת גוגל העולמית. בדרך זו, אתר התוכן שלכם יהיה "מאונדקס" היטב, וייצר הרבה תנועה, דאטה ולידים.

מה זה "מאונדקס" אתם שואלים? לפי אתר "מילוג", "מה שמסודר וממוין על פי מפתח; מקוטלג" – ובשפה שלנו, אנשי גוגל, מדובר על אתר שגוגל פשוט אוהב. אתר שנותן לגוגל את מה שגוגל רוצה, ולכן גוגל מציב אותו למעלה, בעמודים העליונים. ובצד השני, תמיד יהיו בעלי עניין לרכוש או להשכיר את התנועה והלידים שאתר התוכן האיכותי שבבעלותכם מייצר.

אתרי תוכן כנס דיגיטלי
אתרי תוכן כנס דיגיטלי

איך הקסם מתרחש? אתר תוכן איכותי המהווה נדל"ן דיגיטלי

בימים שמשקיעים מעוניינים לגוון את סל ההשקעות שלהם, "קליק אינבסט" מציעה להשקיע בנדל"ן דיגיטלי, נכס דיגיטלי שקורם עור וגידים בתצורה של אתר תוכן איכותי מוכוון קידום SEO.

חברת Click Invest ("קליק אינבסט") מציעה לכם השקעה מסוג אחר, שונה ממה שאתם מכירים. איך בדיוק אנחנו עושים את זה? הקסם מתחיל בכסף הגדולה של האחות הגדולה, ארצות הברית. בלינק הבא יש את תרשים הזרימה איך הכל מתרחש, ובינתיים, נעניק לכם את הדגשים הראויים, איך אתר תוכן איכותי, נדל"ן דיגיטלי, יכול לייצר לכם הכנסה.

הכנסה פאסיבית מאתרי תוכן – מה גוגל אוהב?

לפני שנתייחס לדגשים, עלינו להודות במלוא הצניעות, שבדיוק כמוכם, גם לנו אין מניות בגוגל. לא ניתן לדעת באמת מה ענקית האינטרנט יודעת ואיך היא פועלת באופן מדויק. יתרה מכך, גם העובדים בגוגל לא מכירים את האלגוריתם על בוריו.

ממידע פנימי, כל אחד עסוק בחלק שלו, אבל מעטים מודעים לסודות המקצועיים של גוגל במובן הנרחב של המילה. כלומר, אין לנו נוסחה מתמטית שעונה לשאלה "מה גוגל אוהב?", אבל מה שיש לנו זה טונות של ניסיון בקידום SEO, בבניית אתרים, בקידום ממומן, עיצוב ותכנות. אנחנו ספחנו ניסיון עשיר בגוגל, זאת על מנת לספק לכם את אתרי התוכן, הנדל"ן הדיגיטלי האיכותי, המכניס והממיר ביותר שתוכלו לדמיין.

אתרי תוכן כנס דיגיטלי
אתרי תוכן כנס דיגיטלי

אתר תוכן איכותי חייב לעמוד במספר דגשים:

  1. תכנות ברמה גבוהה: על האתר להיות איכותי, מהיר ויעיל, דומיין עם שם חזק – שמקל על גוגל בסריקה. מה הכוונה? המטרה של גוגל היא לסרוק את האתר שלכם תוך השקעת מה שפחות משאבים (כסף). לצורך העניין, גוגל מעדיפה לבזבז דולר אחד כדי לסרוק את האתר שלכם בכל חודש, מאשר לבזבז שני דולרים. יש מספר מאפיינים תכנותיים ותוכניים שמבצעים את האתר אהוב על גוגל.
  1. עיצוב: אנחנו חיים בעידן ויזואלי. אנחנו נייצר עבורכם אתר תוכן, עם עיצוב איכותי שתואם את ערכי המותג והמוצר שתבחרו. באחריות, אנחנו מחזיקים את המתכנתים, המעצבים, אנשי התוכן וקידום האתרים ברמה הגבוהה ביותר בארץ ובעולם, גם בקנה מידה מקומי וגם בקנה מידה בינלאומי – ויעידו על כך כל הפרויקטים שכבר ביצענו. 
  1. ללמוד את גוגל: גוגל של היום הוא לא גוגל של לפני מספר שנים. גוגל משתנה, ואנחנו יחד איתו. אנחנו נותנים לנכס הדיגיטלי שלכם את מה שגוגל אוהב. אצלנו אין פשרות. אנחנו מעסיקים את אנשי ה-SEO הטובים ביותר, שחיים ונושמים גוגל. אנשים שהעבודה שלהם היא להתעדכן גוגל. כל עסק SEO שרוצה להצליח, חייב לקרוא לפחות כל שבוע את העדכונים של גוגל, כולל האותיות הקטנות, וכך אנו נוהגים.
  1. מאמרים רלוונטיים: בתחתית המאמר נסביר לכם בדיוק איך הקסם עובד. איך אתר תוכן איכותי קורם עור וגידים. בואו ניקח דוגמה. נניח ותבחרו שנייצר עבורכם נדל"ן דיגיטלי עבור "מנקי בריכות" – תחום שמגלגל עשרות מיליארדים בשנה ברחבי ארצות הברית. אנחנו נייצר עבורכם מאות מאמרי תוכן איכותיים ביותר, לפי כל הכללים של גוגל, ולפי מחקר מעמיק של מילות מפתח. אנחנו נתקוף ביטויים כמו: "מנקי בריכות בניו יורק", "כל כמה זמן צריך לנקות בריכה?", "מנקי בריכות מומלצים", "טיפים לניקוי בריכה", "10 טעויות נפוצות של מנקי בריכות", "ניקוי בריכה – כך תמנעו אסון", "מנקי בריכות בלוס אנג'לס", (כמובן שהכל באנגלית). את מאמרי התוכן נבצע, בוודאות מוחלטת, ברמה הרבה יותר גבוהה מכלל המתחרים שלכם, כך שעם הזמן נצמח בביטויים בגוגל, והאתר שלכם יטפס במעלה הדירוג. זה חלק חשוב מאוד בכל ה"קסם" שמתחולל, קסם שיביא לכם רווחים נאים בהחלט. 
  1. קישורים חיצוניים: גוגל אוהב הפניה לקישורים חיצוניים, אבל צריך לדעת איך לעשות את זה. הדבר הכי גרוע (שלצערנו רבים עושים) הוא לבצע קישורים חיצוניים לאתרים מתחרים. אנחנו נדע איך לשלוח קישורים חיצוניים לאתרים רשמיים בלבד. סמכו עלינו.
  1. קישורים פנימיים: כתבת תוכן איכותית כוללת לפחות שני לינקים למאמרים אחרים בתוך האתר. כמובן שנבצע זאת בכל מאמר. לקישוריות יש חוקים משלה, והמאמר המקושר חייב להיות באמת קשור ולא "לעוס". כמו כל דבר אחר באתר זה, אנחנו נדאג לכם.
  1. סבלנות וותק: קידום SEO דורש סבלנות. לוותק של הדומיין יש חשיבות. גוגל ככל הנראה לא תתייחס לאתר שקם אך אתמול. העבודה הנכונה והוותק הנכון (מספר חודשים) יעשו את שלהם – וגוגל תמות על האתר שלכם. בוודאות.

סיכום – מה צריך לדעת על אתרי תוכן?

אתרי תוכן הם נכס דיגיטלי נהדר. מי שיש לו רצון להתחיל להרוויח כסף באינטרנט, יוכל לעשות זאת בעצמאות נכס דיגיטלי מסוג אתר תוכן. במאמר זה למדנו על סוגי אתרי תוכן הקיימים, על הדרכים בהם ניתן להרוויח כסף מאתרי תוכן וכיצד אתרי תוכן עובדים הלכה למעשה.

נשמח שתבקרו בערוץ היוטיוב שלנו: Click Invest.

מעוניין לרכוש נכס דיגיטלי?

נחזור אליכם בהקדם